marți, 13 decembrie 2011

Un MEGA cadou de Craciun de la Originals

Eu sunt o fire foarte sportiva, asa ca de cate ori am nevoie de diverse articole de imbracaminte, intru in camera, ma postez comod in fata calculatorului si accesez site-ul www.originals.ro. Acolo stiu cu siguranta ca voi gasi tot ce am nevoie, la preturi avantajoase. Nu o data m-a scos din incurcatura Originals !

Tinuta pe care mi-as dori-o de Craciun, este in intregime desigur de la Originals. Mi-a fost foarte greu sa ma decid asupra produselor, in sensul bun vorbind.

Deoarece vechii mei pantofi sport Adidas s-au deteriorat dupa un an si jumatate de tenis intensiv, as vrea sincer unii noi. Sunt foarte frumosi, special pentru tenis, rezistenti si feminini. Poate, de ce nu, ma vor ajuta sa castig meciul impotriva prietenei mele !

Un tricou frumos, elegant, si desigur roz, nu strica niciodata ! Am ales un tricou marca Reebok deoarece este extrem de frumos, este mai lung si are spatele gol, ceea ce ador la nebunie. Cu siguranta ca ma voi simti in el minunat !


Imi place sa cumpar tot timpul colanti, de diferite culori si modele. Acestia sunt pe gustul meu si cred ca vor merge foarte bine cu o bustiera, pentru aerobic.


Un hanorac absolut superb de la Puma, calduros si util, care pe deasupra este si preferatul meu din toate articolele !!!



Si in final, o pereche de manusi calduroase si chic, impreuna cu un fular, pentru a ne tine de cald in zilele friguroase de iarna ce vor urma.


Si iata ca, cu o suma moderata, aproximativ 1000 Ron, mi-am ales o tinuta din cap pana in picioare, foarte cocheta si utila.
Eu sunt dependenta de sport, ceea ce consider ca este un lucru bun, iar sportul ar trebui incurajat mai mult.
O tinuta comoda, calduroasa si practica ma ajuta sa imi desfasor mai bine activitatile, fara sa sufar din pricina frigului, fara sa ma incomodeze nimic. Atunci cand imi cumpar articole noi le aleg cu grija, pentru ca datorita lor te simti mai bine in pielea ta, ceea ce nu poate fi decat bine.
Incurajez pe toata lumea sa faca sport si sa participe la acest concurs nemaipomenit, dand click aici.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu